We speak both danish and english - WEB-ART Artpiece by Lotte Kjoeller

Munkeorden for munke og nonner I Monastic Order for monks and nuns In             white angel church

Jeg har jo indsat dig; vær modig og stærk! Nær ikke rædsel, og lad dig ikke skræmme, for Herren din Gud er med dig overalt, hvor du går. Josvabogen 1,9

 

"og under hans ledelse sammenføjes det og vokser i kærlighed, idet hver enkelt del udfører sin specielle opgave og derved hjælper til at knytte det hele sammen til en enhed."

Efeserbrevet kapitel 4 vers 16

Det er muligt at blive virtuel nonne eller munk i White Angel Church. Uanset om du er gift eller ej. Du bor hjemme i det land du tilhører, men vil gøre arbejde for kirken fx. bede for fred i verden, de kristne, de syge o.lign. Du er med til at bestemme. Det er ok ikke at have sex men du er velkommen til at gifte dig så du kan have sex med din ægtefælle. Du kan få et diplom for 4 DDK som nonne og munk ved at følge linket her under. Jeg behøver også nonner og munke i Danmark til at deltage i kirkelige arrangementer. Send mig en mail: LK@LK-kunst.dk

 

Nonner og munke i White Angel Church får:

- Jesus vil muligvis helbrede dig. Bed ham om det.

- Nærhed med Gud.

- Guds guddommelige beskyttelse

- Hver får sin egen skytsengel

- profetisk oplæring af Helligånden om kristendommen

- Alle bønner Angelgirl Lotte beder tilgår automatisk også dig.

 

Når man er blevet nonne eller munk og samtidig har en anden tro hedder man det trosretningen hedder med ordet messiansk foran. Messias er et navn for Jesus. Det vil sige at man tror sin tro men også tror på Den Kristne Gud og hans søn Jesus. Dvs. Messiansk jøde, Messiansk Buddhist, osv.  

 

Man kommer som man er. Om du er gammel, handicappet eller helt ung betyder ikke noget. Mange af de ting du lider af vil højst sansynligt blive helbredt med tiden.

I Danmark og måske resten af verden har de handicappede taget White Angel til sig. Arme og ben gror ud. Handicap forsvinder. Tænk om det skulle blive dig? Det er nok mest de mennesker der bliver munke og nonner der oplever dette. 

Nu har de handicappede mange steder i verden samlet sig i små grupper og beder for hinanden og for vores verden. Hvor herligt er det ikke?


UK:

It is possible to become a virtual nun or monk in the White Angel Church. Regardless of whether you are married or not. You live at home in the country you belong to, but want to do work for the church, e.g. pray for peace in the world, the Christians, the sick etc. You help decide. It is ok not to have sex but you are welcome to get married so you can have sex with your spouse. You can get a diploma for 4 DDK as a nun and monk by following the link below. I also need nuns and monks in Denmark to participate in church events. Send me an email: LK@LK-kunst.dk

 

Nuns and monks of the White Angel Church receive:

- Jesus may heal you. Ask him for it.

- Closeness to God.

- God's divine protection

- Everyone gets their own guardian angel

- prophetic teaching of the Holy Spirit about Christianity

- All prayers Angelgirl Lotte prays automatically go to you as well.

 

When you have become a nun or monk and at the same time have another faith, you are called the denomination with the word messianic in front. Messiah is a name for Jesus. This means that you believe your faith but also believe in the Christian God and his son Jesus. That is Messianic Jew, Messianic Buddhist, etc.

Nun Angelgirl Lotte Kjoeller

Monk Angelmann Lars Kjoeller

Create Your Own Website With Webador